Leppävirran Rauhanyhdistys ry

Leppävirran Rauhanyhdistys edustaa vanhoillislestadiolaisuudeksi kutsuttua kristillistä liikettä. Vanhoillislestadiolaisuus on yksi Suomen evankelisluterilaisen kirkon herätysliikkeitä. Yhdistyksen sääntöjen mukaan sen tarkoituksena on herättää ja elvyttää kristillistä uskonelämää sekä edistää kristillissiveellisten elämäntapojen, kansanraittiuden ja isänmaallisen mielen vakiinnuttamista kansan keskuudessa. Tätä tarkoitusta varten yhdistys järjestää kaikille avoimia seuroja.

Seuroissa kuulutetaan hyvää sanomaa, evankeliumia Kristuksesta, jonka ydin on armon ja anteeksiantamuksen sovintosaarna Jeesuksen nimessä ja veressä. Evankeliumi tuo sen uskojalle tunnon rauhan ja iankaikkisen elämän toivon. Suomessa on 173 rauhanyhdistystä, joiden keskusjärjestö on Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistys ( SRK ) Oulussa. Vuosittain järjestetään Suviseurat eri paikkakunnilla. Seuravieraita tulee Suviseuroihin useista maista.

Tervetuloa seuroihin

Lähiaikoina